tisdag 2 november 2010

Skrutt och bajs

Är trött, sur och inte alls på humör idag.... har ont till max trots medicin men jag har ju lärt mig att pissigt väder ger mig mer värk.... och idag är det grått och pissigt om något!!

Kan man sätta sina barn på paus i några timmar? vet någon vart pausknappen sitter...?
Jag behöver bara ha en liten liten stund där jag får falla ihop i en blöt hög och vara avdomnad någon timme- eller tre....

Dagar som dessa vill jag inte ha min skruttiga Fibromyalgi, jag vill bara vara själv med bara mig och inte ha en massa ansvar.... synd att verkligheten inte alltid går ihop med dessa diffusa små önskningarna som behövs lite då och då =) Att man sedan är ensam med tre barn fram tills på Onsdagkväll känns ju inte toppen just i skrivandets stund- återkommer senare om det blivit bättre då

Blääääää

1 kommentar:

  1. Tråkigt att läsa när du inte är på humör och inte mår bra Linda! Kan du inte skaffa någon bra avslappningsskiva som fungerar även för barn och ta en liten paus allihop i familjen? :-) Skänker dig en stoooor tanke och kram att humöret ska bli bättre för dig!

    Kram kusin Cissi

    SvaraRadera