söndag 6 juni 2010

Sorry

"Minifoten"


Måste be om ursäkt men jag är helt slut och återkommer nog om några veckor med att blogga flitigt igen. Nu är jag glad om jag får en snabb titt på facebook lite då och då för att hålla mig uppdaterad av vad som händer nära och kära... Att skriva något avancerat känns alldeles för stort, jag får ta tag i detta när barnet mitt sover mer jämnt och stadigt... nu är det amning varannan timme större delen av kvällen och natten... Suck... Det kommer förhoppningsvis bättras på redan när jag byter till ersättning om någon vecka eller två. Problemet är bara att den lilla "fisen" har ruskiga magsmärtor så man måste ju bära på henne större delen av tiden, klämma och trycka på den stackars magen... *prutt prutt* Astrid har så ont att jag verkligen lider med henne. Antingen blir det bättre av att jag slutar amma för att jag inte äter "snälla saker" eller så blir det värre för det är ersättningen som ger henne knipet.... Återstår att se (gulp)

1 kommentar:

  1. Ojoj, jag har helt missat att du fått barn, jag har varit för slö att kolla in på din blogg, GRATTIS !!! hon är så söt :)

    SvaraRadera