onsdag 4 januari 2012

17 och 19 januari

Den 17 Januari ska Alice sövas ner för ännu en MR-röntgen. VAD dom ska röntga då har dom glömt berätta för oss. Jag blir lite tokig på informationen snart, men jag får väl gorma lite om att JAG som förälder vill veta vad de gör med mitt barn och varför... En självklarhet för mig men tydligen inte för svensk sjukvård.

Den 19 januari ska vi träffa den nya läkaren. Jag måste nog skriva ner punkter om vad jag vill ha svar på, vad jag vill ta upp och sånt för annars kommer jag bara sitta där helt hjärndöd och glömma allt- som jag brukar.... Suck!

Nästnästa vecka blir fullmatad med aktiviteter.
Vad som känns kul är dock att Alice och jag ska gå på Disney on Ice fredagen den 13 Januari. Så innan den jobbiga veckan så får vi en go inledning på den helgen. Hoppas hon kommer gilla det!!!

Nu orkar jag nog inte skriva mer... känner mig lite "off" just nu.

1 kommentar:

  1. Åh så jobbigt! Borde ju vara en självklarhet att ni som föräldrar får veta allt som finns att veta om det som ska göras. På det sättet känner man sig ju själv tryggare och lugnare vilket man ju även kan förmedla till sitt barn på ett annat sätt. Finns en hel del övrigt att önska när det gäller svensk sjukvård tyvärr :-/ Kramar

    SvaraRadera