fredag 24 juni 2011

Midsommar

Är trött och seg, har jobbat tre nätter i rad och känner mig som en urvriden trasa just nu. Barnen myser i soffan här bredvid och Astrid river ner allt hon kan nå och få tag på... Jag sitter bara här i kaoset hon skapat under flera dygn och tittar på. Njuter lite av att se henne leva loppan. En unge som kan/får busa är en glad, nöjd och lycklig unge... Mitt barn mår bra :)

Jag har en hel del på listan av vad som ska klämmas in innan jag lägger mig om 2-3 timmar men jag känner på mig att inget av dessa saker kommer bli gjorda. Lägga in all vikt tvätt... Näh, tvätta och torka mer tvätt.... Näh, dammsuga??? Nähhh

Jag tror jag bara ska sitta här och njuta av mina underbara barn och bara vara "in the moment" som jag egentligen aldrig har tid med... man får passa på och stjäla sig stunder som dessa.
Om 11 timmar ungefär ska jag vara tillbaka på jobbet och jobba en till natt, sen är jag ledig några dagar. Då ska vi ha lite midsommarfirande i efterskott nere i Emmaboda- det ska bli skönt.

*fniss* Astrid sitter i soffan mitt emot och vinkar till mig... Älsklingen!
Jag älskar mina barn!!!

GLAD MIDSOMMAR på er <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar