lördag 8 maj 2010

Alice Leona Elise Karlsson


Min lilla Tjej Alice är inte så liten längre. Hon är smart, sprallig, omtänksam och villig till att på alla sätt och vis vara till hjälp. Hon är en pärla helt enkelt!!!Jag är så glad över båda mina barn men detta är just bara om Alice.

Hon föddes med svårighter i sitt bagage redan från början med sitt missbildade lilla öga och fick utstå operationer efter bara någon vecka på jorden... Hon visade sig vara tuff och ha en "fighter-inställning" redan då. Hon har gång på gång imponerat på mig (inte så svårt kanske med tanke på att jag är rätt så partisk eftersom jag ÄR hennes mamma!) och jag är så glad att just denna lilla flicka kom till oss i våran familj

Jag har kvar hennes namnvälsignelse (tack vare en snäll faster som skrev ner stödord från den!) och i den står det att hon kommer ha glädjen som en röd tråd genom sitt liv. Jag kan verkligen se det! Hon är glad för det mesta och även om hon liksom de flesta andra gråter och är ledsen då och då så är det lätt at få henne på gott humör och det är lätt att sätta ett leende på hennes läppar...

Hon är våran lilla solstråle! Jag älskar henne sååå mycket!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar