onsdag 24 augusti 2011

Min man

Min man världens bästa man, han är Snygg, händig, företagsam och en fantastisk pappa till våra barn. Han är så himla bäst!!

Just nu kämpar han som en tok med att fixa i ordning vår uppfart till huset, där man parkerar bilarna mm. Den har sett hemsk ut länge nu, vi dränerade för 2 somrar sedan och sedan dess har det vart riktigt illa :)
Men nu, på sin semester, lägger han all sin tid på att gräva gräva, fylla igen, köra efter bärlager och sand och gör fint och jämnar ut och lägger ut stenplattorna vi ska ha. Vi har en stor yta som ska stenläggas och för att det inte bara skulle se stelt och platt ut så planerade vi att göra gångar i stenläggningen för ge mer liv åt uppfarten... jag kluddade lite på ett papper och Edward går ut och förverkligar det. Det är helt magsikt! Allt gör han på känn, han lär sig medan han håller på. Han är noga och gör inget halvdant eller fuskar... Jag är så imponerad av honom!
Vår framsida kommer bli så himla fin nu!!!!
Heja Edward!!!

3 kommentarer:

  1. Hejja pa!!!
    Hur gar det? Hur ser det ut? Vill see!!! Kram

    SvaraRadera
  2. Så snart det är färdigt lägger jag ut bilder på processen, har lovat maken att inte låta någon "tjuvkika" på det.... :)

    SvaraRadera
  3. Har kikat, och han är såå duktig, och har gjort uppfarten till ett konstverk!

    SvaraRadera