lördag 13 augusti 2011

Snart över

Jag har två nätter kvar på mina sommarvikariat!
2 nätter!
Slutet i tunneln!
Sen kommer min semester: 11 dagar.
Det kommer bli så skönt att bara få vara och jag antar att just de dagarna kommer suuuuusa fram i 190 km/timmen, men sånt är livet... Jag får njuta i leva i stunden helt enkelt.

Jag är så osäker på vad hösten har att erbjuda, jag vill ha klarhet och allt bestämt och klart. Tänk om jag kunde få bestämma och fixa? *fnissar* Men en sak som känns skönt ät att jag fått beviljat 12 månaders vårdnadsbidrag för Astrid. Det är en liten trygghet på 3000 kr/mån som bara kommer ramla in varje månad. Skönt. Nu är det bara alla andra delar som ska tas tag i och ge mer trygghet :)

Jag ska gå och sova nu, nere i Edwards kontor. Där får jag vara ifred och med öronproppar så blir det rätt bra faktiskt. Det var lite väl kallt härom dagen... då fick jag ge upp och komma in i huset, men vis atte på elementet igår så nu ska det vara behagligt där nere. Det var bara 10 grader i natt tror jag - det var runt 10 när jag gick från jobbet vid 7 i alla fall. Såg på SMHI.se att i natt kan det bli så lågt som 5°c under natten!!! det är ju mitten av Augusti! Inte oktober... men det känns som det på vädret. Hua! nej, dags att krypa ner i sängen!
Ha en bra lördag alla goa!

PS: Anna Carin, jag kom på lösenordet!!! yay!!!! DS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar