fredag 2 september 2011

Tacksamhet

Idag har jag ett behov av att uttrycka min tacksamhet

Jag är tacksam för den röda tråden i mitt liv som Himmelske Fader sett till att välplanerat lägga dit. Jag är tacksam för kärleken och för det naiva barnasinnet som jag fått. Jag är djupt tacksam för mitt medlemskap i Jesu Kristi Kyrka, ord kan inte beskriva HUR tacksam jag är... Mest tacksam är jag för min familj; min man och mina barn.
Jag är också tacksam för alla mina prövningar, mina problem och mitt slit, för i det långa loppet så skapar dom mig, de formar mig och gör mig till den jag är här, nu och idag. Utan konstant och nästintill olidlig smärta i över 10 år hade jag nog inte vart lika öppen och lika lyhörd för andras smärta i livet. Så jag tackar dig Fibromyalgi, jag tackar dig RLS, jag tackar dig sneda bäcken och ryggrad... Tack Tack Tack!

Tack mamma för livet som så lätt kunde valts bort.
Tack alla för spåren ni satt på min själ
Tack
Tack
Tack


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar