torsdag 4 oktober 2012

Ny Blogg på G

Jag lyckades hitta hur jag skulle lägga till en till blogg- he he he... Så nu håller jag på och lägger en grund så att det finns något där när man väl klickar sig fram till den. Jag har gjort en introduktion på vilka vi är i vår familj och varför jag håller på med hemförråd. Det är allt. När jag kommit på några "nyttiga" inlägg till så kommer jag dela med mig om vad bloggen heter och hur ni kan hitta den.

Jag hoppas att den kommer vara en inspiration till andra som kämpar med att få ihop till ett hemförråd och för de som vill men inte vet riktigt hur det ska göras osv.

Jag kommer ge tips på saker som jag testat, lite recept, förvaring, osv osv.

Jag ser fram emot att få dela med mig av den om ett tag!! Det kommer vara så kul. Det skulle vara riktigt finemang om det kunde fyllas på med tips och idéer från er med.

Kram
// Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar