söndag 18 april 2010

32 dagar kvar

Ligger i min säng, fin musik på i bakgrunden, en tjattrig supergo tjej bredvid mig och jag har megaont. Då behöver man fokusera lite på annat - så då räknade jag ut hur många dagar kvar av graviditet jag har kvar att genomlida... 32 st är det... TRETTIOTVÅ hela dagar kvar... Just nu känns det enormt länge... så som saker och ting alltid tycks kännas som när man är mitt i det... men jag vet att det kommer var den 20 Maj innan jag vet ordet av det... Eller hur? ELLER HUR???

2 kommentarer:

  1. Du klarar det för du är stark. Snart får du den bästa lönen för mödan. men jag förstår dig. Man önskar ändå innerst inne att den kanske kunde komma nu eller nåt. Var där med molly och jag höll på att bli tokig. Men snart så är det över. Kram till dig och jag hoppas innerligt att du vet att jag finns här för peptalk eller vad du än behöver.Pernilla

    SvaraRadera
  2. Eller hur!!! Vad gjorde du för 32 dagar sedan?? Det var ju alldeles nyss när man tänker bakåt i tiden, eller hur?!! Tusen kramar!!!

    SvaraRadera