onsdag 7 april 2010

Vaken

Sitter som vanligt mitt i natten med värk som gör mig tokig och så försöker jag fly ut hit på nätet för att förhoppningsvis fördriva smärtan bort en stund...

Har inte skrivit på ett tag, det finns ingen ork och sen så har jag varit borta med... Jag har vart i Skåne och "firat" påsk med mina kusiner Bea och Javi och deras familjer... Den barnlösa Linda sökte sig till barnfamiljer med sjuka, trötta, gnälliga och livliga småbarn.... Yay!!

Stackars lilla E. hade höstblåsor, ögoninflammation och vattenkoppor... samtidigt. Det kan inte varit lätt att leva med! Det fanns även en förkylning i botten där och storebror hostade konstant och hade ont i halsen... gissa vad jag har nu? Japp, ont i halsen! Strålande!

Påsken firades så "o-påskligt" man kan tänka sig och eftersom jag är i sånt bra skick så tillbringade jag mycket tid i sängen eller på soffan med min bok.
Nej, detta funkar inte- jag har fööööööör ont... jag får dra min påskhelg en annan gång, eller inte alls...

GoNatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar