fredag 9 april 2010

33 done- 6 to go

Nu har jag avklarat 33 veckor och är alltså då i vecka 34.
Känns bra, känns jättebra, känns UNDERBART att närma sig slutet!!!!

Jag kan fortfarande inte fatta att jag fått mitt datum, idag kom brevet med alla papper från sjukhuset om hur jag inte får äta eller dricka och hur jag ska duscha av mig etc både på kvällen innan och på morgonen när jag ska infinna mig där... 06:30 blev min tid. (Barnmorskan sa att det skulle vara 06:00 så jag tar tacksamt emot den där "extra halvtimman" som jag känner att jag fick!)

Man får ju en kateter när man ska göra Kejsarsnitt - det hade jag glömt bort... den sätts ju in INNAN man är helt bedövad och bortdomnad... tänk att man kan fasa för en sådan sak när dom sedan strax efter ska skära upp mig- hahahahahaha Ja man är allt lite skum ibland :)

6 veckor kvar.... Underbart!!! Hoppas dom springer fram med ilfart och att dessa sammandragningar jag har hela tiden inte ska sluka allt för mycket energi.... icke-existerande energi.

L Ä N G T A R!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar