onsdag 4 november 2009

Det fortsatta tjafset med FK

Nu har jag suttit och fyllt i hur jag jobbat, alltså mitt schema som jag haft sedan januari i år för att skicka in till försäkringskassan... jag har nog inte riktigt fattat till 100% hur det ska hjälpa dom att ta ett beslut huruvida (åhhhh fina ord!) jag är sjukpenningsberättigad eller ej... men men, jag dansar efter deras pipa och ger dom det dom vill ha

Jag hoppas att det kommer hjälpa dom till att fatta ett beslut relativt snabbt för nu finns det inga pengar kvar att nalla ifrån... och nu är tiden då man ska ta sina besparingar eller delar av dom och åka ner till Ullared och shoppa julklappar och julpynt och vinterkläder.... SUCK!!! Hur kommer denna vintern se ut, hur kommer julen se ut, hur kommer vi klara av att få ihop pengar till att ens sätta mat på bordet... jag vet, den borde vara punkt 1 men jag tänker baklänges just nu!!

Stressen och allt som detta innebär gör mig tokig, jag blir ju inte friskare direkt och när jag numera även lider av nässelutslag och klåda över HELA kroppen utöver min smärta och mina sömnproblem... gissa hur friskare jag känner mig då? Just det- inte alls!!!

Nu ska jag sluta klaga... men bara ordet "försäkringskassan" får mig att gnissla tänder känner jag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar