tisdag 3 november 2009

Ultraljud

Idag har jag varit på Ultraljudskontroll för att se om det finns några missbildningar som kan ses just nu... Och allt såg hittills bra ut!!! Phew!!
Dessutom så är jag inte i vecka 10 + 2 som jag trodde innan utan jag är i vecka 11 +0!!! Det är första gången under mina graviditeter som jag varit "mer" gravid än vad tabellerna säger när väl ultraljudet är gjort :)

Jag fick med mig tre bilder hem också, snäll doktor som ville att jag mitt i allt jobbiga i livet skulle ha något att glädjas åt! Sånt uppskattas av en kvinna som är på gränsen till nervsammanbrott!

Min bebis mår bra, vi ska ta fler tester på mig för att kolla upp längre fram vad det kan finnas för ev. problem pga medicineringen... men just nu är jag bara glad att del 1 är avklarad! Jippey!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar