fredag 13 november 2009

Efterlängtad tripp

En nyfödd Alice April 2005


En nyfödd Albin Okt 2003

Jag försöker behålla fokus på varför jag lider :)


Nu ska vi snart packa in allt i bilen och dra söderut mot Skånes marker. Det är huuur länge sedan som helst som jag träffade min kusin och hennes familj, men nu ska vi ha en helhelg ihop! Känns kul! Vi var där sist i februari och Bea var här sist i mars april tror jag... sedan dess har vi nog inte setts, då är det väl på tiden, eller hur!!?

Det har lockats med spättafilé och stuvad spenat till middag ikväll... mmmmmm
Jag ser fram emot en helg borta från mi säng, samtidigt som jag fasar över att jag inte komma orka nått, at jag kommer vara tråkig och bara trött och grinig och tråkigt sällskap. Jag oroar mig också över nätterna och om jag inte heller kan sova där, hur ska jag då "ta igen" under dagen för att vara någorlunda mänsklig?? Det är inte direkt kul att vara så här invalidiserad av att ha släpa runt på hela mitt paket av bekymmer och smärta... Ja ja, om jag klarar av att inte oroa mig så blir det kanske lättare?

Ska ta ner min väska och börja med det förfasande påklädandet... kläder gör ONT just nu med all denna sönderklösta huden överallt :(

Vi hörs väl igen nästa vecka - på tisdag kommer jag vara 13 + 0 = påbörja vecka 14 i graviditeten... det går ju snabbare än man tror... men Maj känns ändå ruskigt lååååååååångt borta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar