torsdag 26 november 2009

TRÖTT (som vanligt)

Har precis klarat av ett morgonpass + en badtur med min brukare. Jag är helt slut. Vill bara krypa ner under täcket och glömma bort att jag finns...
Sov dåligt inatt, och när jag väl skulle upp var jag dödstrött!! (som man brukar vara - man somnar gott först när det är en kvart kvar tills klockan ska ringa... klassiskt!!!)

Jag undrar om jag kommer orka hålla mig vaken ända tills ikväll? Tror nog inte det... borde kanske sova en stund NU så att det inte blir för sent så att det pajjar allt igen :)

Sedan kommer farfar hit och hämtar med sig barnen hem till sig. Han snor dom tills på Lördag! Dom kommer bli så lyckliga att man knappt kommer få tillbaks dom :) Dom vill alltid vara hos farmor och farfar och hur länge dom än stannar så är det för kort tid i deras ögon... härligt såklart, men dom skulle gärna få längta Liiiiiiite efter sin mamma och pappa...
Jag har packat deras väska... och har nu bestämt mig: Jag ska sova en timme tror jag - zzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar