fredag 12 februari 2010

Bebismagen

Är nu inne i vecka 26, bebisen reagerar på ljud och beröring nu... Jag testade med att ligga på rygg och rulla åt sidorna för att se vad som hände (ett förslag från gravidsidan jag prenumererar på) och hjälpars vilket liv det blev i magen- Hahahahahahahahaa

Jag har en stor längtan till min födelsedag på måndag för då ska vi kolla om det verkligen verkligen är en liten prinsessa inne i magen... Ser så fram emot detta!
Magen växer i alla fall.
Häcken med...
:)

Jag börjar bli ivrig i mitt planerande av vårt hus... har planer för allt i alla rum och alla tusen olika ombyggnationer jag vill göra och genomföra- helst igår!
Jag tror att jag kommer driva min man till vansinne för jag vet inte om han ser skillnaden på verkliga planer eller bara gravid-fantasier :) Men samtidigt så blir det lite saker gjorda här hemma. Tex. så har den bästa maken på jorden flyttat upp torktumlaren på tvättmaskinen och de båda står så att jag numera når dom och kan vid enstaka tillfällen bidra till att hjälpa till med att få lite tvätt rengjord :)
Han är även fantastisk nog till att flytta ner den ena byrån till källaren för förvaring av tyger och sömnadsprojekt. Jag har redan fyllt lådorna och rensat bort allt sånt som aldrig kommer bli gjort. Det ligger i en påse till Erikshjälpen!

Jag känner att MIVOTOTAL och BLUTSAFT har hjälpt mig till att orka mer!!!
Så nu uppmanar jag alla orkeslösa att dricka den äckliga Mivitotal drycken och avrunda med inte fullt lika äcklig blutsaft för att komma igång igen :)
Funkar på mig!!

Ska se om jag få Edward till att sätta upp lite vägghyllor sedan... eller kanske i morgon...
Kram Kram

Jo, såg vädret.... Urk- det kommer mera (MERA!) snö.......
SUCK!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar