söndag 7 februari 2010

Magen

Två veckor gammal bild, så jag är nog lite större nu om buken :)

Denna lilla krabat som bor inne i mig har varit väldigt livlig de senaste veckorna- ibland när jag nästan svävat bort och är nära den sällsynta men efterlängtade sömnen... då sätter hon igång och lever loppan och då försvinner alla trådar av sömn som varit på väg att fånga upp mig- suck!

Halsbrännan kommer ta dö på mig innan fibromyalgin eller foglossningen gör det, det vill jag lova! Inatt var jag för tredje natten i rad vaken pga den. När man är så trött så man ser i kors men inte kan ligga ner, inte kan sitta upp och känner hur magsyran bränner.... då är det inte skoj. natten till igår så satt jag och grät vid 6 tiden på morgonen av ren utmattning. I natt fick en jag kort lur i badet- kanske en tjugominutare... man sitter i så bra ställning med överkroppen i mitt badkar och det hjälper ju.... inga uppstötningar där inte.


Så ja, magen växer, men i samma takt som den gör det så ökar mina problem, mina fysiska problem alltså. Om det var lockande att kanske göra om detta igen för ett fjärde barn så kna jag lova att just nu är de tankarna väldigt främmande!!! VÄLDIGT!!!

Lilla lilla bebis i magen, du är värd varje minut men det är svårt att behålla sin fokus på det när man har det så tufft som jag har det! Ska försöka bättre, för du ÄR värd det!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar