måndag 19 oktober 2009

barnen













Min lilla (stora) Albin när han är som sötast














Min lilla (stora) Alice när hon är som sötast.

Jag undrar hur barnet jag bär på kommer se ut om jag får behålla det. Hur kommer nästa upplaga av Linda/Edward se ut? Vems drag kommer vara starkast, vem av barnen kommer hon/han vara mest lik? Vilken personlighet kommer barnet ha? Lugn, aktiv, speedad? Glad, tjurig, flummig? Vem är denna person som växer till sig inom mig?

Har nu gått in i vecka 9 och ena stunden tror jag det är en tjej, för att i nästa vara övertygad om att det är en kille..... Idag har jag också fått för mig att jag kanske inte får behålla detta lilla växande liv... Kanske därför jag känner mig så nere? Dumma tankar skapar dumma känslor :)

1 kommentar:

  1. Lillbebbe kommer att bli lika vacker och söt som era två andra busungar!!!!!! :-)

    SvaraRadera