tisdag 6 oktober 2009

Blandat

Vi har lite USA besök just nu, men han åker snart igen, men det har verkligen varit roligt att få ha en fd missionär boende hos oss ett dygn. Han är så lättsam och bara go att ha och göra med. OCH han har lyckats övertyga oss om att en resa till USA skulle vara bra för oss :) Vi skulle kunna få bo hos honom eller hos släktingar till honom någon natt och så kunde vo resa runt i Västra USA, den delen jag inte har sett alls. Jag vill så gärna se Salt Lake City och alla de där Mormon-ställena, men även se San Fransisco och om vi skulle bo hos Kyle så skulle vi få se Arizona, Phoenix...
Det skulle vara helt suuuperkul!

Jag skulle kunna hälsa på gamla vänenr från förr, och kanske även se Boston en snabb sväng. Fast där känner jag ju ingen längre... dom flesta har flyttat sin kos...
Åhhh vad jag vill resa och bara komma bort! Vad synd att pengar är en viktig del av att få denna dröm till verklighet. Suck!! kom igen FK, bestäm er nu!!!! Jag vill veta om vi är lusfattiga eller om jag kommer få en slant snart! Inte för att det kommer göra så att vi reser till USA nu, sambandet mellan dessa två saker är noll, men pengar leder ju tankarna till ens situation idag.... om någon hajjar hur jag flummar :)

Idag är jag i vecka 7 (6+3) och jag mår mer och mer illa. Tryckte precis i mig en macka som åker jojjo i strupen, nice! Jag har min inskrivningstid på MVC om mindre än en timme och insåg precis att dom kanske ska göra den obehagliga undersökningen... Jag borde kanske duscha av mig??? Jag avskyr den obekväma undersökningen..... ja ja, vi märker väl vad som ska ske :) Men en snabb dusch vore ju vänligt uti fall att :)

Solen skiner och det är en behaglig dag... och sedan ska jag köpa födelsedagspresent till Albin tillsammans med Alice. Det blir kul, den ska vara från henne till honom :) Sötnosar!!!

Nej, dusch var det som gällde- Ha det bra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar