torsdag 22 oktober 2009

Födelsedagspresent

Idag kom den, min födelsedagspresent.
Jag råkar nu inte fylla år förrän den 15 Februari, och jag beställde denna redan i somras... och idag kom paketet.... YAY!!

Denna sak jag beställt är något jag har velat ha i ca 14 år... så det var väl på tiden att jag gick och ordnade det hela? Jag ska inte öppna lådan eller någonting alls förrän jag fyller år... Eller borde jag öppna och kolla så att leveransen är i gott skick och att det är rätt osv? Lite fjantigt att höra av sig 4 månader efter ett köp är klart och säga "det är fel!" Hmmmmmmm - snabb koll, en check och sen tejpa igen allt igen? Ja, så får det bli. Åhhhhh vad jag längtar tills min födelsedag då jag ska få öppna, röra och lukta på det jag köpt :)
35 år fyller jag. Jag. 35 år? När svepte tiden förbi mig och gjorde mig sååå gammal? Efter Februari är jag närmare 40 än 30... minns samma konfliktfyllda känslor vid 25.... och nu har det gått 10 år till!!!!!!

Ja ja, jag har en present till mig själv som jag är ruskigt lycklig över och gå allt bra med denna graviditeten så kommer jag strax efter (eh OK 2.5 månad efteråt) 35 års ålder få en fantastisk present med att berika familjen med ett barn till. SuperYAY!!!!

Edward är och lämnar barnen hos farmor, dom ska vara hos henne hela helgen för vi ska bila upp till Stockholm/Södertälje för att åka till templet (om jag kommer orka detta, det känns enormt!!) sedan ska vi på lördagen gå på en konsert... tacka vet jag sittplats, för den kommer jag inte klara mig utan. Idag är jag sämre än sämst och jag fattar inte hur jag ska klara mig med att ens stå på benen i helgen. Bit ihop?
Men jag ska ska ska se och uppleva MUSE live... även om det blir som en gammal tant i sin lilla stol när alla andra hoppas och skuttar i takt till deras härliga musik.... suck....

Ladda ladda ladda!

3 kommentarer:

  1. The suspense is too much! Are you just going to keep us hanging? Do we have to wait until February to find out what in the world it was you've been wanting for 14 years and finally got? :) Have fun this weekend, sounds like a blast.

    SvaraRadera
  2. Naturligtvis kommer ni alla få vänta tills Februari innan ni får reda på vad jag har gått och suktat efter i 14 år!! vad skulle överraskningen bli om jag basunerar ut för hela världen vad jag ska få när jag fyller 35? Nej nej, om ja gfår njuta av dessa förrän den 15 februari så ska ni inte heller få veta.
    Tyvärr kommer ni alla bli lagom besvikna för det det är inget coolt, häftigt eller speciellt vanligt... men jag älskar sådana här och just dessa är liksom av en favorit hos mig!

    SvaraRadera
  3. Förlåt, alla stavfel och bortglömda "inte" är liksom mitt trademark :)

    SvaraRadera