torsdag 17 december 2009

Gråter

Edward talar med FK just nu. TROTS ett väldigt utförligt intyg från läkaren som de ansåg sig sakna innan så säger de Nej. De påstår att det inte framgår hur sjuk jag är eller varför det hindrar mig till att arbeta. Hmmmm låt se, ofrivilligt sängläge..... vad kan man tyda in i den kommentaren? Att jag är frisk nog att arbeta kanske? Edward tar min fajt och jag älskar honom för det. Jag har haft hoppet uppe ända sedan läkaren skrev det tilläggande intyget... Nu, nu är jag på botten igen....

HUR kan man tyda mina läkarintyg till att inte intyga att jag är sjuk?????

Jag vill bara gömma mig under täcket, jag vill bara försvinna nu...

4 kommentarer:

  1. En liten fråga...
    Är de HEEEEELT DUMMA I HUVEEEEET????!!???!!!?

    #>@!

    SvaraRadera
  2. Alltså man undrar verkligen hur deras samtal där på kontoret låter. Inte kan det vara intelligent i alla fall. Att ha med FK att göra är det värsta som finns.

    Jag mår verkligen dåligt när jag läser om hur de behandlar dig. Har väldigt dåliga erfarenheter från Fk sen när jag var sjuk.

    Har dig i tankarna!

    SvaraRadera
  3. Tack Dorro, alla tankar och böner behövs i tider som dessa. Edward har bråkat till sig en andrhandstitt av annan handläggare samt deras läkare på FK ska läsa igenom ärendet. Läkaren i sig ger mig inga större förhoppningar eftersom de är betalda av FK, men den andra handläggaren verkade vettigare sa Edward.... Hoppas hoppas hoppas!!!!

    SvaraRadera