onsdag 30 december 2009

Bolliaden.... mm

Mitt i natten som vanligt.
Jag är så trött, men kroppen har för ont.
Edward ligger bredvid mig och snarkar djupt... lite avundsjuk är jag faktiskt!!

Jag har gjort klart ett 37 frågor lång Quizz om twilight böckerna för Bolliaden i morgon, jag ska gå över mina diskussionsämnen i morgon innan jag åker dig och ger dom 2-3 timmar av min smärtfyllda vardag :) Hoppas att vi kommer ha det trevligt ihop, jag och vilka det nu kna vara som vill gå på ett litet "twilight-jippo"

Detta är ju egentligen Jannices grej, men hon skulle resa bort så jag lyckades bli övertalad till att säga ja- nu ångrar jag mig lite med tanke på hur mitt tillstånd är, men jag vet att jag kommer säkert ha kul, jag kommer kunna ha en fokus på något annat än bara min smärta så detta är nog en bra grej för mig :)

Nära och bra nu när Bolliaden är i Skene :)

Jahopp, om man skulle ta och lägga ifrån sig datorn, ta hand om nackspärren och resten av smärtorna och tvinga sig själv till medvetslöshet??

2 kommentarer:

  1. De tjejer från Umeå som var på Bolliaden , de var helt lyriska, sa att det var underbart,och bara det är en anledning att vara aktiv i kyrkan,hihi.

    SvaraRadera
  2. Att åka på Bolliaden menar du??? För de som var med inne på min klass om Twilightserien var inte mycket talförda eller sa speciellt mycket om något... Det var sammanlagt 5 personer som pratade.... Suck!!! Ungdommar!!!!!!

    SvaraRadera