onsdag 23 december 2009

LYCKLIG NU!!!

Nu haglar goda nyheterna tätt!

1) Försäkringskassan har GODKÄNT min sjukskrivning och jag kommer få mina pengar i mitten på nästa vecka!!!

2) Vilket i sin tur leder till att mina fortsatta dagar som sjuk är säkrade eftersom läkaren nu har förlängt min sjukskrivning med 100% i stället för 75%... Allt är frid och fröjd... jag kan andas ut...

3) .... vilket i sin tur resulterar i att jag inte nollas i FK's system och behåller nu alltså min SGI och kna ha en bra mammapeng som jag under två års tid kämpat med att jobba upp !!!! Jippey!!!

Bästa julklappen landade hemma hos mig, i mitt knä, i mitt hjärta!!
Så nu är jag lycklig och glad, fullt med smärtor har jag fortfarande men det känns lättare att hantera när man vet att man inte har drivit sin familjs ekonomi i botten pga sin sjukdom...
SÅ - God Jul alla glada underbara människor för det ska jag ha!!

Befinner mig i snöiga Mellerud med familjen hemma hos mormor och ser fram emot en trevlig julafton i morgon då barnen kommer bli sprudlande lyckliga efter härlig dag och då till sist julklappsöppningen :) Min julklapp har jag ju redan öppnat: den kom igår när det ringde på telefonen och jag fick reda på att det skulle bli en UTBETALNING till mig!

3 kommentarer:

  1. Underbart! Tänk att de ändrade sig. Det hör inte till vanligheterna. Herren är god!!

    God Jul på er!

    Dorro

    SvaraRadera
  2. Hejsan,
    halkade in här och såg att du också kämpar med FK, blev så glad när jag såg att du till slut fick dom att förstå..själv har jag inte lyckats få dom att gå med på mina 25% ännu..men men..skam den som ger sig!
    hoppas du haft en härlig jul!
    hälsningar Annelie

    SvaraRadera
  3. Hurra!! :) Kram på dej!

    SvaraRadera