måndag 28 december 2009

Nattsudd i Mölndal

Ligger i botten på en våningssäng i Mölndal, har vart här i några dygn nu och min kropp lider- men jag har det trevligt och älskar sällskapet :) I kväll har vi spelat Settlers OCH Svea Rike. Och hör och häpna, jag var med på de båda... vi ordnade så att vi använde oss av soffbordet så att jag kunde sitta eller emellanåt halvligga ner i soffan.... Yay!!! Jag vann på Settlers, men kom trea på Svea Rike... Häftiga känslor svallade under Svea Rike och det är alltid lika kul när vi alla hetsar upp oss och blir emotionella :) Hahahahaha

På tisdag morgon efter frukosten så ska vi åka hem, jag har Akupunktur vid 13 tiden så det måste vi hinna hem till. Jag tror att jag kommer behöva några dagar i min säng för att kroppen ska kunna återhämta sig från dessa trapatser av att sova dåligt på ställen som min kropp inte klarar av...

I morgon ska jag försöka ta mig ut och hitta ett par mammabyxor med mjuk trikåmudd upptill- alla mina gamla mammabyxor är från tider INNAN man kom på att man kunde göra så... och jag klarar inte av att ha på mig dom- suck!!!! Hoppas jag orkar och att jag hittar något bra!!

nu är klockan 2.45 så jag ska väl förslka somna
Natti natti

1 kommentar:

  1. Hejsan,
    kikar in lite...:o)
    paff jag blev när jag läste att du befann dig i mölndal..jag bor själv där!
    Förstår att det måste kännas för stackars kroppen att befinna sig i en hård våningsäng..krya på dig och lycka till med bebisen!

    SvaraRadera