tisdag 22 december 2009

Provjobbade idag...


... ångrar mig nu för jag har såååå himla ont i mitt bäcken, jag vill bara skrika!
MEN, jag anser ändå att det var nödvändigt för att veta hur pass ont jag får av at utföra mina korta pass och om jag med akupunktur skulle klara av det. Nu vet jag- svar NEJ!

Jag har en tid med läkaren igen vid lunch, då kommer han skriva ut nya intyg. Bra, för vi kommer kunna hämta dom innan vi åker till Mellerud, och då skickar vi iväg dom direkt så att allt är inne på FK innan året är slut. FK... Ja... min handläggare ska ringa mig idag med besked om vad resultatet av min läkares samtal med dom igår förde med sig...
Nu tuggar man på naglarna - eller nej, det gör jag inte för jag är inte en nagelbitare men ni fattar vad jag menar!!!

Jag och barnen fick julklappar från min brukare! Vad paff jag blev! Jag har inte köpt någonting till varken XX eller hennes mamma... vilket dåligt samvete jag fick! Måste hitta något nu under julen och lämna som Nyårsgåva innan året tar slut :)
Hon Ääääälskar smycken så kanske ett nytt halsband eller en ring? Fast ring är svårt, storleken på fingret är ju nödvändig fakta för en sådan sak... armband gillar hon med.... Vart kan man hitta superbilliga men snygga smycken då?? Inte i Mellerud, det vill jag lova! Dom har en liten sån där smyckesbutik på torget som vet hur man tar ut priser... Suck!! Ja ja, kanske mellandagarna kan ge resultat när vi är i Mölndal/Gbg!

Jag har en god känsla just nu. det måste vara ljuset från att världen är vit istället för mörk nu när vi har fått snö!!! Det känns rätt bra att gå på snön som knarrar och andedräkten som står som ett moln ut från ansiktet...

Kallt: Ja!!!
Ont av kylan: JA
...men det ÄR mysigt!!!

Nu ska jag äta lite. Jag drack en fil, banan och blåbärs-smoothie till frukost. Var helt lila i munnen av alla blåbär efteråt- Hahahahahahahahahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar