onsdag 16 december 2009

HELT slut....

Nu har jag varit igång i stort sett nonstop hela dagen. Och detta efter bara en timmes sömn i natt!
Jag insåg när resten av huset vaknade att jag skulle inte kunna somna om för jag hade för ont ändå, så jag gick upp och åt, och när jag sedan ätit så smittades jag av svärmors virvelvinds-status och började plocka bort alla kläder jag inte behöver se mer förrän typ till sommar/hösten igen. Fram med mammakläder som är lite för stora men bättre än för små vanliga kläder :)
Det blev en väldans massa röjande och jag höll på fram tills lunch då vi åt snabbt och sedan åkte till Skroten och sedan Erikshjälpen i Skene... Skulle hitta julklappar till barnen tänkte jag, men blev rätt besviken. det fanns inte mycket alls av intresse på Erikshjälpen Skene... Den i Mölndal har högre klass och är dessutom billigare!!! Jag plockade på mig några barnböcker, en scarf och ett par gummistövlar till Alice... och en nallebjörn till Albin :)

Ska nog vid "kryare" tillstånd se till att ha en månads-date med Astrid på den i Mölndal! Och leta efter specifika saker och kanske redan nu börja hitta saker som funkar till födelsedagar under det kommande året! Man måste ju ändra sitt tänk som totalfattig (men lycklig) kvinna!

NU ska min svägerska klippa mig, Jippey!!! återkommer snart!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar