måndag 22 mars 2010

Anonym

Jag har någon som följer min blogg som har skrivit kommentar till mig, och om det är från en och samma person vet jag inte men om så ej är fallet så har jag två "Anonym" personligheter som vill med en kort mening få mig att veta att kyrkan jag är medlem i har fel.

Snälla Anonym.
Jag uppskattar dina försök till att få mig "på bättre tankar" men jag är rätt så nöjd med mina val i livet just gällande kyrkan och religion. Jag hyser inga agg till någon annan kyrka utan anser att det är genom vår fria vilja som vi väljer och om mina val i dina ögon är "fel" så får det vara så.

Detta är en privat blogg som kan läsas av alla, en blogg om mitt liv, mina tankar... Jag väljer vilka kommentarer jag publicerar under min inlägg eller ej och jag har valt att inte ge mig in i den här fajten med att kommentera andras religiösa tillhörighet för det är inte därför jag bloggar... jag vill inte ha något negativt käbbel eller så om min tro eller min kyrka... Jag hoppas att detta ska respekteras.

Tack för lyckoönskningarna angående det barn jag bär, dom tar jag tacksamt emot och hoppas att du som kallar dig Anonym kan lämna ämnet om religion som en sak att peka på eller vilja rätta när du i framtiden är välkommen att kommentera innehållet i mina inlägg. Är det kommentarer som inte startar en diskussion i det ämnet eller är till för att vara negativa så publicerar jag dem gärna!!!

TACK på förhand
MVH/ Linda

1 kommentar:

  1. Hej läste ditt inlägg. jaha så är det när folk inte har ett eget liv eller nåt. Galet säger jag bara. PUSS

    SvaraRadera