lördag 13 mars 2010

Lördag

Trött trött tröttelitrött trött....

Dagen ser underbar ut, solen skiner och snön smälter sakta men säkert bort. Jag har haft en rätt så jobbig natt och önskar att man med gott samvete kunde få dra täcket över huvudet och bara somna om... Jag har vart vaken i två timmar nu ungefär och ögonen är grusiga, huvudet är tungt och kroppen skriker sin vanliga "aj-aj-aj-chorus" Solen skiner och jag kan inte med att dra täcket över huvudet... och jag vill inte sova mitt på dagen heller för DÅ kommer jag verkligen ha problem med sömnen i natt!!

Tänk om man kunde trycka på FastForward och så skulle jag bara ha en vecka kvar till Kejsarsnittet- skulle inte det vara magiskt och härligt och alldeles underbart!! Om först en månad kommer jag ju få ett datum satt som jag kan räkna ner till "på riktigt"... nu känns det lite flummigt med +eller - 7 dagar.... Men men- helt oklart är det ju inte. Jag vet att Borås gör Kejsarsnitt 10-7 dagar innan BF så det kommer ju ske någon gång däremellan... :)

Barnen har varit hos farmor och farfar mellan torsdagen och idag lördag. Farmor kom och kidnappade dom så att Edward kunde fokusera på jobbet som han ligger efter i. Att han dessutom har extrajobb från andra håll med deadline på gör ju inte hans stress direkt mindre.
Jag är orolig för min man som knappt verkar hinna andas, och jag kan inte hjälpa honom på något sätt för jag är ute ur leken själv. Min energispurt jag upplevde för några veckor sedan är borta- allt känns tufft och tungt och svårt - ALLT!

Nu vill jag räkna ner i snabb takt för att sedan vara förbi detta tuffa svåra jag är mitt i just nu!
Jag är så trött, fysiskt, psykiskt- på alla plan... bara trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar