torsdag 18 mars 2010

Dom är införskaffade nu!!!

Om man kollar på mina inlägg under mars månad så finns det ett som börjar med "Åhhhhhh.... " den handlar om en polarn o pyret klänning som jag blev helt nerkärad i och som jag ville se mina två små flickor i... matchande och söta....

Min mamma flängde idag Göteborg runt för att få tag i den allra sista i Alice storlek.... den är slut på lagret, dom vet inte om det kommer sys upp fler... Men jag har en till henne nu- YAY!!! En i storlek 68 beställde jag från deras internetbutik och den kom med posten idag...

Alice ska få sin när hon fyller 5... lilltjejen får väl sin i sommar när man vill göra dom söta ihop... den kommer nog vara lite stor då men minsta storleken var 68.... och jag SKULLE bara ha dom!!! Kanske kan dom matcha varandra fint när Lillan ska ha sin namnvälsignelse..... eller nåt....

Snart har jag lagt ut alla Polarnkläder som skulle säljas på tradera, så innan Mars är slut så ska dom vara sålda hela gängen- hoppas jag så klart. Dom tickas av en efter en i långsam takt... och en liten slant här och en liten slant där ramlar in... underbart. Gamla kläder blir till nya kläder för barn i större storlek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar