lördag 16 januari 2010

Akupunktur, sparkar och annat smått o gott

Den lille skrutten i magen har det livat just nu. Men efter en helkväll av svullande så är det kanske inte så konstigt :) Edward lagade en jättegod middag idag. han anstränger sig verkligen och verkar tycka att det där med matlagning är kul. Det blev t.o.m. efterrätt fredagen till ära... för att sedan förflytta sig direkt till chips, ostbågar och dricka framför TV'n.... Trevligt värre!!!

Alice är härlig, när han såg Tony Irving på bilden så kallade hon honom för Men-mannen, och först så lyssnade jag väl inte direkt men till sist så började kugghjulen i hjärna fungera och DÅ fattade jag... "Men-mannen".... Han säger ju ALLTID "men" efter han har berömt någon.....
Hahahahaha Så nu heter han inte Tony längre- han heter "Men-Mannen" - i alla fall i detta huset :)

Bebsien rör sig tydligare och tydligare och idag gjorde en del sparkar nästan ont... starka ben verkan barnet ha! Albin var rätt hårdhänt i sina sparkar, men Alice var värst för hon hade en grej som var riktigt smärtsam: hon kunde sätta fötterna mot revbenen sen så sträckte hon ut benen och liksom gungade dom mot svikten i revbenen - AJ... för att inte tala om den välriktade sparken på min ena njure som gjorde att den svullnade upp och "stängde av sig"... SÅ än ska jag kanske inte klaga?

På akupunkturen i går så satte hon nålarna annorlunda eftersom jag upplevde att jag blev sämre av behandlingarna än bättre... Jag måste säga att den nya placeringen känns bättre- jag kan röra mig och har inte alls dubbelt så ont efter som innan behandlingen denna gången - yay!!! Detta kommer säkert funka nu! jag ska kontakta Moica på zonterapin på måndag och boka en tid där med- jag ska slåss mot foglossningen från två håll!

Men nu - nu ska jag försöka få till mig lite sömn, men med tanke på att jag totaldäckade på em och sov i några timmar så är väl det för mycket att hoppas på... Jag har ju några 100 sidor kvar i min bok.... :) Go Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar