onsdag 13 januari 2010

Urinvägsinfektion!

Alla planer jag hade för denna dagen slogs i kras när jag efter att ha sprungit på toa hela natten vaknade till strax innan 8 och kände hur det högg och stack och sved i urinröret.... NEEEEJ:
Urinvägsinfektion!!!

Jag fick snabbt ringt VC och boka tin mig på en tid kl. 10... Så nu äter jag Selexid (den brukar inte hjälpa mig något vidare bra när jag har dessa besvär, men de ska skicka en odling och ändra sedan om det behövs....) vilket tydligen är en av de få sorter man kan äta när man är gravid... Hmf!

Det har efter apotekbesök mm därför blivit en lugn dag och inte alls någon tur till Erikshjälpen - inte heller har jag fotat några av kläderna som ska ut på tradera... Jag sov mellan 15 och 18, så sömn för natten kan jag ju drömma om nu... Är hur trött som helst ändå och tycker att ögonen riktigt vill falla ihop ;)

Dagbädden är nu hämtad och pengar har jag fått! 3 av 4 saker är alltså borta! INGEN har hört av sig om min gamla kista så jag antar att den inte kommer bli såld- suck! Synd för den är så skrymmande och jag skulle gärna se den gå....
Av de saker jag sålt nu så har fått ihop till nästan halva barnvagnen :) Då är det bara att sätta sitt hopp till tradera nu då - - när jag väl får ut alla annonserna såklart!!

Idag så har det gått 13 dagar sedan jag åt något kött, det går bra tycker jag... Hittade den vegetariska hörna i frysdisken och har provat Hälsans Kök's "kött"bullar... mumsiga saker det...
Är hungrig nu känner jag.... har slarvat lite med maten idag- har ju mest vart i sängen...
Ja ja, får väl a hand om den biten nu då,
Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar