lördag 16 januari 2010

Organisation

Det börjar hända grejjer.
Missionärerna var här och åt frukost och efter det så plockade vi isär dagbädden och flyttade in den i det lilla rummet bakom köket. Det kommer nu bli det nya gästrummet eftersom vi numera sover i det som tidigare var vårt gästrum. När väl dagbädded var ute ur rummet så kunde vi även flytta ner våran byrå så nu har vi nästan (NÄÄÄSTAN) alla våra kläder i sovrummet... Allt som hänger på galge får vi nog hitta en annan plats till för de kan vi inte få in där nere.... Det löser sig nog ska vi se :)

Vad som är skönt är att nu kan jag organisera upp bättre och förbereda för hur vi ska ha det de kommande åren. Och nu när alla stora saker är flyttade på så kan jag också sakta men säkert se till så att vägg för vägg blir målad så att det blir rent och fräscht också. Mamma ska komma om några veckor och hjälpa till lite, sen ska jag locka hit Edwards mamma med :) När detta barnet kommer så ska vi vara klara med vårt rum och gästrummet- så det så!!!

Mer rensning ska ske, en del saker ska hitta ner till källaren och åååååh så gott det ska bli!
NU.... nu ska jag nog vila lite med min bok...
Det är bara Alice och jag hemma och de tär så lugnt och skönt för hon njuter av att ha ensamrätt på alla kuliga saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar