torsdag 21 januari 2010

Bild nr. 2

Och här kommer bild nummer två som togs efter jag sett bilden på mig själv i kameran. Jag vägrar att låta äppelkinderna ta över bilden igen så se hur väl jag ansrtänger mig till att inte le men ändå inte se arg ut.... men lyckas istället se lätt små-tyken ut!

Det verkar inte finns några bra sätt- nästa bild skall tas av maken EJ i liggandes ställning på sängen så att vinkeln i alla fall är i ett bättre läge - om det nu hjälper- Hahahahahaahaha

Jag tänkte i alla fall försöka ta en bild per vecka nu bara för att se hur magen växer. Rumpa, kinder och lår lär ju även dom hänga med på växtspruten så dom får väl vara med dom med..... *Fniss*

Lite ordspråk jag hittat om barn:

"Barn är den fattiges rikedom"

"Barn är enastående varelser och det är Vi som skall försöka efterlikna dem och inte tvärtom"

"Att fatta beslutet att skaffa barn är ett oerhört ställningstagande. Det är detsamma som att besluta sig för att under resten av livet ha sitt hjärta vandrande utanför ens kropp"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar