torsdag 3 september 2009

Datorn Sönder

Jahopp, då har man upplevt hur det är när en MacIntosh krashar. Jag har ju haft min del av Mac:ar under de senaste 10 åren men idag så fick jag alltså uppleva hur det är när ens dator ger upp och Hdisken kollapsar. Detta är ju inte Mac:ens fel- det är en ny Hdisk som krånglar... Jag behöver tyvärr byta ut den så för tillfället är jag dator lös. HEMSKA tanke!!!

Det kommer bli lite tyst från mig någon tid antar jag, jag kan låna makens dator när han inte sitter vid sin, (läs: när han sover) men det händer ju inte så ofta så vi får se hur mycket jag kommer komma vara på nätet tills detta är fixat.

I'll be back!!

1 kommentar:

  1. Ojojoj ... stackars dig. Man klarar sig nästan inte utan en dator numera. Hoppas att det ordnar sig snart, och att du kan blogga lite ändå. Tycker om din blogg :)

    SvaraRadera