söndag 20 september 2009

JAG är så duktig

Edward gick ut på en promenad (powerwalk) efter barnen somnat, och när han kom tillbaks kände jag att jaaaa, det vore ju inte så dumt at röa på dö-fläsket. Känner mig så svullen just nu och och vill inte vara en "blob" redan innan det ens syns att man är gravid typ... Självklart har jag left-overs från de förra två, en lite volang runt magen... (muffin-top) ocj den ska väl sträckas ut och fyllas nu, men det innebär ju inte att jag ska försoffas helt. SEN så är det ju tydligen vetenskapligt bevisat att det blir massa goa endofiner när man rör på sig. Ont osm jag har trotsade jag smärtan, klädde på mig varmt och satte på mig min iPod, höjde volymen och knatade i väg. Lite över 45 minuter har jag vart ute och gått i takt till musiken. Sista låten som jag gillade myyycket gjorde så att jag fick ta en liten omväg för att inte nå ytterdörren INNAN den var slut. Detta ska jag göra varje dag. OK, är jag riktigt illa däran och inte kan ta mig upp ur sängen så kan jag få dispens... Men detta är ju bra för mig! Jag har fått upp pulsen, jag känner mig varm, och jag hoppas att jag kommer somna som en gris nu efter tandborstningen... Åhhhh vad skönt det var, och jag hoppas nu verkligen att jag kommer kunna fortsätta med detta. Min ena axel protesterar högljutt men jag mår bra- det var skönt och uppfriskande för en invalid som mig att komma ut i friska luften och ha go musik i öronen :) Underbart!!!

Nu har båda barnen kissat, och jag ska bädda ner mig själv jag med- God Natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar