söndag 20 september 2009

Mormors Raggisar

Nu så funkar foto-knappen när man gör inlägg!!! Jippey!! Så här kommer den utlovade bilden av min mormors handarbete... mina jätte-raggisar som i utsträckt tillstånd går över knäskålen. I ull, supersköna!! Jag längtar lite tills kallare väder då jag kan få ha ett par slimmade jeans eller tight, mina raggisar uppstickandes ur stövelskaftet och ett stort nöjt flin på läpparna. Hon har även gjort ett par knallröda till mig!! KNALLRÖDA! Dom får jag nog om en vecka. När jag väl har dessa på mig i ett par stövlar så kommer ny bild :) Inte för att detta är modesajt på något sätt, men jag är så nöjd över att min mormor bara kan sätta sig ner och skapa sådana här saker. Att jag köper några nystan och sen lämnar hon över två strumpor... Magi i mina ögon... Albin och Alice valde garn själva sist mormor var nere och hälsade på, Albins är klara och Alice är påbörjade...
Jag mätte deras fötter igår, det skiljer bara en cm mellan Alice och Albins fötter! Hon är snart ikapp storebrorsan...

Nu ska jag ge mig själv ett nytt försök till att somna, det är ju som vanligt mitt i natten och jag är vaken och vill inget hellre än att sova ju!!!!! Kan john Blund göra en U-sväng och snälla komma tillbaka med sömnsanden, öppna mina ögon och skyffla i några skopor tack?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar