fredag 4 september 2009

I'm Back!

YES!
Datorn har en ny hdisk, jag har fått det mesta återställt, fattas bara en vecka av saker jag gjort, bilder jag tagit etc, för den 21 Augusti hade jag den stora förmånen att följa en inspirerad tanke: Att göra en backup!! :) Vilket gjordes.... det var inte bara en sådan där bra tanke som man sköt upp utan jag gjorde en back-up och tack vare detta ligger alla min 14000+ bilder kvar i iPhoto, alla mina 35-40 GB musik ligger kvar i iTunes.... alla mina dokument etc.... Jag har bara tappat alla coola bilder på mig själv som jag tog för typ två veckor sedan. Dom är borta. Och eftersom det är en rätt så fåfäng sak att gräma sig över så har jag bestämt mig för att sätta mig över den känslan och bara vara LYCKLG öve att min dator lever, att allt finns kvar och jag är tillbaks ute på nätet :)

Just nu ligger jag inbäddad i en massa ullprodukter (liggdyna, täcke/pläd etc) som min mormor lånat ut till mig, varmt och mysigt... ska vara bra för smärtan och jag har haft ett speciellt fastspänd ullbit över axlen idag.... och har haft en bra dag måste jag säga. Jag har inte varit i sängen mycket alls..... Jag hoppas att detta ska hjälpa mig :) Håll tummarna med mig att jag ska få tillbaks lite av mig själv nu!!!

Jag ska försöka sova nu, men återkommer i morgon igen! DÅ ska jag ta kort på mina ascoola raggisar som min mormor stickat till mig, Ett par är klart, och det andra på väg. Min mormor är BÄST!!!!! Godnatt Godnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar