måndag 7 september 2009

Våra Mödrar Visste (bloggen)

Under småtimmarna av sömnlöshet har jag nu läst igenom flera inlägg på en blogg som jag gillar. Den heter Våra Mödrar Visste, vilket är ett av mina favorittal... men det jag vill ha sagt nu är att vem det än är som skriver denna blogg så är hon väldigt duktig, insightful eller vad det heter :)

Jag är dragen till det hon skriver och jag är imponerad av vad hon skriver. Hon berör och hon hittar en kärna som hon dessutom når och kan förmedla vidare.... jag är "wowad" helt enkelt.

Så, gå in och dyk ner i havet av hennes tankar och reflektioner och upplev vilket djup man kan finna hos en kvinna som lever nära Herren

1 kommentar:

  1. Ahhhh, nu vet jag vem det är, men det skriver jag inte här, för det kanske hon inte skulle vilja..... :)

    SvaraRadera