fredag 25 september 2009

Dreams

I smärtans tecken idag så har jag längtat lite efter att få åka bort, typ som om allt man har här och nu lämnas bakom en när man lämnar Sveriges gränser. Tänk om det var så skönt, då skulle jag resa mycket och ofta :)

Edward och jag firade ju vår 10 åriga bröllopsdag i April med att åka till London över en långhelg. Vi hade det så underbart där, för kort tid såklart men det var kul att träffa Josefine och Nick (svägerska och svåger) och bara vara turister. Vi hade en underbar helg och jag längtar tillbaks- skulle vilja stanna mycket längre nästa gång jag får en chans att ta mig till London!!!! fast Nick efterlyste ett Walesbesök häromdagen... Kanske måste jag stanna i flera veckor för att hinna med allt :) Drömmar, dom är underbara, nu ska jag sova, förhoppningsvis hamnar jag i London eller någon annan trevlig plats så fort jag somnat in! Natti Natti

1 kommentar:

  1. Åhh, Big ben, våra bilder blev inte alls bra, vi var där hela 5 dar, men just när vi for till Big ben så var det så mörkt, alla bilderna är superdåliga. Men vi har iallafall varit där :)

    SvaraRadera