måndag 28 september 2009

FK vs. Mig

DÅ var det klart! Min SGI är satt på Försäkringskassan, vilket innebär att dom nu kommer kunna ta ett beslut i frågan om jag kommer bli beviljad Sjukpenning eller ej. Jag ringde till handläggaren - som är på tjänsteärende tills på Torsdag.... vilket antiklimax! Jag var sååå laddad och så km den där inspelade rösten, pust!!

Men vad som är skönt är att min SGI höjdes, jag har jobbat som gnu de senaste året och det har betalat av sig- trots att man är en lågavlönad timanställd slav :) Steg ett är klart och positivt, nu gäller det bara för steg två att också ge positivt besked också... jag är så nervös och rädd för vad som kommer ske nu. Dom håller denna familjens framtid och välfärd i sin hand.

Hoppas hoppas hoppas!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar