tisdag 4 augusti 2009

Är vaken och nöjd

...men jag har enorm längtan efter sushi!!!! Undra om jag ska åka in till Kinna och köpa med mig en portion. Jag kan ju spara den så att jag äter den på jobbet ikväll, det är ju där och då man behöver energin och bra med mat i magen... Hmmmmm, detta tåls att tänka på. Jag ska ringa och kolla hur länge dom har öppet... Sushi....
______________________________________________________________

Ny dag, nya möjligheter... Tänkte faktiskt ta tag i Albins väl röriga och smutsiga rum idag. NÅGOT vettigt måste ju göras här hemma! Vi får se om jag inte lyckas rensa lite bland leksakerna också. Problemet med det är att Albin aldrig mer kommer lita på mig om det förvinner leksaker varje gång han reser iväg och lämnar mig ensam i huset, hahahahahahaaa
Ja ja, det måste göras, allt för mycket är halvtrasigt och bara ivägen. Lite mat i magen och sedan ska här röjas!! men sen.... Sushi!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar