söndag 9 augusti 2009

Mera från "The Concords"


Jenny, en härlig sång med Flight of the Concords lyssnar jag på nu............ Klicka på henne så får ni också se och höra.
Jag skall själv krypa ner i sängen och sova i några timmar innan jag drar igång mitt 17 timmars arbetspass i vaket tillstånd..... Undrar hur pass levande jag kommer känna mig när det är över. Behöver kanske HLR, så det är tur att Ed och barnen kommer hem och kan rädda mig. Nu ska Flight of the Concords få vagga mig till sömns med deras humoristiska texter och härliga medlodier.
Gonatt (god eftermiddag) Jag återkommer nog i nattens djupa timmar och filosoferar mera- jag brukar ju komma igång nattetid med alla skumma tankar och grejer.
Hej så länge!!!

(Pionen är från min egna trädgård fotot är taget nu i sommar- jag älskar mina pionbuskar, de andra är vita.... )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar