måndag 17 augusti 2009

Jag tror inte jag har mer kraft kvar just nu, jag orkar inte ha ont mer... Jag orkar itne sprattla mer, eller något. Jag har ännu inte somnat eler fått någon som helst lindring av den senaste dosen dexofen. Det bli bara värre och värre... Provkissade på grv.stickan förut bara för att se om jag kunde få motivation från den, men det är ju alldeles för tidigt att se något, det visste jag ju redan så när den visade negativt så blev jag inte så förvånad. Jag kommer inte kolla igen förän det verkligen är så att mensen är sen, och då menar jag sen, typ 5-8 dagar sent.. Nu är det ju 5 dygn kvar tills jag ens ska ha min och gravtestet jag hade här hemma är ett gammalt från ett tvåpack som hade bäst föredatum Juni 2009... Jag ska vänta helt enkelt, men om jag inte får någon vila alls från smärtan, så som det är nu... då klarar jag nog inte detta.
Jag får vara som det lilla tåget och säga; "Jag vet att jag kan, jag vet att jag kan"
Skulle jag kunna få beställa en nerklubbning av hårt tubbigt föremål i huvudtrakten för att tillsätta ett medvetslöst tillstånd några dagar? Nu börjar superryckningangarna igen, och smärtan stegrar sig... DET GÖR FÖÖÖÖR ONT! Nu har jag inte sovit på över ett dygn, och alla dygnen på mer än en vecka tillbaks har bara fått en liten liten dos.... AJ, jag har ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar