fredag 14 augusti 2009

cola-nappar, Jacob Black och ont

Tankarna surrar, och jag försöker hålla mitt mål i fokus, en bebis, en liten go bebis!!!!
Borde inte skriva mer, har inget alls att skriva egentligen... och det gör ont att använda armarna. Men jag klarar inte göra något vettigt, det finns ingen energi och allt gör ont så det finns inte små många alternativ mer än att ligga i sängen, soffan eller dagbädden i extrarummet... MEN jag vill inte ta risken att inte vara utmattad och redo för sömn i natt, moment 22 i allra högsta grad! För ont för att kunna göra något alls och för rädd att inte vara "trött" inatt för att jag inte klarar av att hantera smärtan... Jag lyssnar på sista boken i The Twilight Saga på iTunes och försöker få berättelsen att ta mig bort från mitt lidande. Den har räddat mig vid flera tillfällen när jag har ont, men det finns en gräns såklart som inte en Stephenie Meyer kan trolla sig över för att ta bort min smärta. Just nu hovrar jag på den gränsen.... Snart kommer rösten få det att krypa i mig och jag kommer bli mer och mer sprattlig och paniken kommer välla upp... Nu är det bara några få timmar kvar tills nästa dos och med 2.5 hours left så känns det som om jag kommer överleva det. Jag ska överleva detta, minut för minut, timme för timme.... I will survive

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar