onsdag 19 augusti 2009

Solsken ute, jag är inne

Sitter på min säng, eller ja, ligger & sitter lite huller om buller kan man väl kalla det. Min bästa man har kopplat in trådlös överföring av musiken på datorn till våran stereo som ligger under sängen :) Just nu lyssnar jag på Seven Mary Three som är ett band som jag gillade när jag bodde i Boston i Usa. Jag har bara en skiva med dom, men på Spotify fanns inte den med alls... ja ja, jag försöker återväcka lite gammal musiksmak för man hade ju en hel del skivor märker jag nu när jag i två dagar försökt föra in dom i datorn... Det tar tid, OCH man har nostalgitripp på nostalgitripp... Sitter här och reser i minnenernas värld helt enkelt. Ute är det lite blåsigt men soligt... jag får väldigt ont av vinden så jag ska se om jag orkar ut och gå sedan- jag var ju iväg i morse uppe på skolan, det var tufft nog! Jag har vart otroligt svag i armarna idag, dom är skakig och svaga, klena saker som inte är till mycket nytta helt enkelt :( Det är trots allt lite bättre idag för inatt sova jag faktiskt ca 4,5 timmar!!! Rena Lottovinsten!
__________________________________________________________________
Hmmm, jag skulle kanske rulla in mig i mitt täcke och gå ut i trädgården en stund så man får lite sol på näsan? Slappa en stund och bara suga åt sig värmen så att jag förhoppningsvis kan må lite bättre... Ja det var nog en bra plan... Solljus och frisk luft- som balsam för själen ;) Eller så ligger jag bara kvar här och är skakig och darrig i min mjuka bäddade (av min man) säng... Hmmmm - svåra beslut att ta så här på em. och vet ni vad? 16:46 = 14 minuter kvar till medicin!!! Jag har klarat ännu en 6 timmars period utan att balla ur och tappa kontrollen! mäkta imponerande indeed!! Äsch, jag ligger nog kvar....... vem vill ha sol på näsan egentligen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar