torsdag 6 augusti 2009


Hemma igen, trött och sleten och helt redo att rulla ihop mig i fosterställning och somna. Jag tänkte vakna tidigt idag och försöka vända tillbaks dygnet så att jag klarar jobba morgonpasset på fredag.... Känns som jag skulle kunna sova i hundra år just nu så vi får väl se om jag kastar iväg telefonen om 4-5 timmar då den ringer... Bytte signal till något snällare än biltutan, nu har jag en rätt så harmonisk men ack så irriterande harpa som förhoppningsvis ska väcka mig mjukt och behagligt. Natti natti på er alla - det ser ut att bli en uuuuunderbar dag idag. Jag lägger ut en bild som visar utsikten från uppfarten på stugan uppe i fjällen och med detta önskar jag att jag kan drömma om jag är där uppe tillsammans med resten av familjen och njuter av den underbara fjälluften, fjällkänslan och magin som ligger som ett rosa moln över våran stug-by (3 stugor) uppe intill Stor Laisan. Ahhhhhhhhhhhhh vad längtar dit. Edward, Albin & Alice; jag älskar er och saknar er!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar