onsdag 5 augusti 2009

Solsken och Sömn


Solen skiiiner och jag ska gå och lägga mig... Där fick jag för att jag ville ha solsken, glömde liksom bort att den bästa solen lyser på "min" natt. Såg vädret i morse, verkar inte ha sån tur att detta håller i sig tom fredag.... Ja ja, man ska vara glad för det lilla. Det hade fortfarande kunnat regna :)


Nu ska jag i alla fall ta min medicin, bädda ner mig med MB och ta mig igenom ett kapitel utan att somna... sen - gooooooooda drömmar fram tills klockan 16 då klockan ringer. Några timmar sol vill jag ju ha om den nu ska lysa så fint och gott! Kommer olja in staket runt källartrappen senare. Hjälp vilka ambitioner man kan ha så här innan läggdags :)
Godnatt på er mina vänner, ha en god morgon och en ännu bättre dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar