fredag 7 augusti 2009

The Flying Concords

Är det någon som har kolla på hur himla roliga dessa Nya Zeeländare är?
Mina favoriter är Issues, The Humans Are Dead, Business Time och Hippopotamus Vs. Rhymnoserous (eller hur det nu stavas!!!) Dom har måååånga många fler bra men dessa är dom som jag återkommer till om och om igen.
Här är länken till "The Humans Are Dead" Klicka bara på texten och: ENJOY!!!!
Nu ska jag ut till solen och dyrka lite, jag kom precis hem från ett pass på jobbet, dagtid!!! Helt sjukt men det var skönt att faktiskt vara där och ha en arbetskamrat för en gång skull... att alltid skräpa runt och göra massa sysslor alldelers ensam gör att man uppskattar saker som socialt umgänge lite mer! Kram till Annika som gjorde min dag väääldigt trevlig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar